Contact

Fotografia mea
Onesti, Bacau, Romania
blk_and_pnk_angel@yahoo.com /// gabriela.gs09@gmail.com

luni, decembrie 27, 2010

Povestea blogului

"Cuvintele sunt lentile pentru focalizarea mintii"Ayn Rand

"Excursie" la Bacau... asa mi-am indeplinit ultima dorinta (sper) din acest an -cumpararea unui aparat foto propriu si personal- . pentru inceput "povestea" care a dus la acizitionarea lui: 2 milioane cash pentru haine. Aceste doua milioane initial "smulse" din portofelul mamei pentru o rochita s-au transformat mai apoi in bani pentru blugi, bluze etc iar in ultimul moment, inainte de intrarea in magazin, in "APARAT FOTO! Acum si Aici!" . "Boala" aparatului a aterizat in gandul meu de...doua poate chiar trei luni si a incetat azi pe la ora 12:30 PM cand l-am achizitionat.




Cu aceasa scurta poveste incep viata blogului. Imi doresc ca acest blog sa fie unul format in mare parte din poze..."poze la minut" ce sper ca va vor capta atentia si va vor insenina privirile. G.S ( mai tin sa mentionez ca semnatura "G.S" este "furata" de la un sportiv foarte drag mie din lumea icarilor moderni, dar care surprinzator are aceleasi initiale ale numelui ca si mine )







Iar acum o scurta incursiune in lumea fotografiei:










2 comentarii:

  1. Iti urez succes. Are sa fie un drum usor la inceput poate, avand idei, materiale si mai greu pe urma pentru ca trebuie sa lucrezi, sa vii cu idei noi, dar tine minte, pune ce te personalizeaza, ce iti place tie, lasa moda.
    Aici esti tu.. sunt gandurile, sentimentele si cuvintele tale focalizate prin lentilele mintii, dupa cum ai spus tu.
    Pozele tale te reprezinta !!!!!


    Sunt alaturi de tine !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit si tu in lumea blogerilor !!!! iti urez mult succes si multe posturi,si inspiratie cat cuprinde:)
    Succes:D

    RăspundețiȘtergere